Friday, October 21, 2011

one of those days

azi. foarte grea zi. tocmai am descoperit că am pierdut toate posturile de pe vechiul blog de pe yahoo. cumva...ura atavică față de nou/tehnologie/internet/facebook se ițește din dulap cu pancarta mare roz "I've toooold youuuu!!!..."


dar totuși, după tristețea pierderii plus toată ziua în care mi s-a servit toată pleiada de clișee de care crezusem că am scăpat (dar! dar...desigur...tot ce mi se întâmplă este numai și numai din cauza mea), ce putea să fie mai binevenit decât un nou episod din House?

știu că am un Wilson. nu lucrez cu "el", dar e Wilson-ul meu. oare o să dau și peste vreun 13?

Edit
mi s-a sugerat azi să încerc să scriu un blog local, fără "publicat" pe internet. după câte semne, lipsite de minuni, au fost în ultimul timp, cred că e timpul pentru așa ceva...și public post-mortem:))))))

No comments: